home      ++        Studie     |     Stad     |     Toekomst     |     Events       ++        Esther     |     Eva     |      Jelmer      |      Marijne  

Welkom bij TFT in beeld

zaterdag 28 maart 2009

A5 feestje: Altijd goed...

Afgelopen week was er weer een leuk feest: Het A5 feest in de Poema. Dit feest werd georganiseerd door AKT, samen met vier andere studieverenigingen van Geesteswetenschappen. Het leuke hier aan, is dat je naast de bekende gezichten, weer een hoop nieuwe mensen kunt leren kennen! Het thema was iets in de sfeer van 'Arabian Nights'. Dat veel mensen dat niet wisten of wilden weten, mocht de pret niet drukken! Zoals te zien is op de foto, was het aan het begin van de avond nog wat rustig op de dansvloer, maar daar zou al snel verandering in komen. Lees verder
Die avond kwam ik zelf net terug van basketbaltraining. Dat doe ik bij de SBU, Studenten Basketbal Utrecht. Het sportcomplex, Olympos, zit op de Uithof. Van bijna elke sport is er wel een studenten sportvereniging, dus als je van sporten houdt, is het zeker een aanrader om een keer te gaan kijken bij één van de sportverenigingen. Maar goed, eenmaal aangekomen bij de Poema, bleek een sporttas voor de uitsmijter nogal verdacht, dus werd de tas grondig doorzocht. Hierbij de tip van de dag: Neem geen sporttas mee naar een feestje, dat kost tijd...

Eenmaal binnen kwam ik gelukkig snel een bekende tegen, dus ik dacht: Kodak time!
Zoals in de inleiding te lezen was, bleef de dansvloer angstvallig rustig. Maar toen ik eenmaal mijn kunsten had vertoond op de vloer, werd het natuurlijk al snel druk op de dansvloer:
Goed, toegegeven, de foto is een beetje wazig, maar dat zou ook kunnen omdat ik inmiddels een paar biertjes had gedronken. Een biertje kostte 1,50, en dat is voor Utrechtse begrippen een schappelijke prijs. Wijn kostte geloof ik ook zoiets, maar daar durfde ik mijn vingers niet aan te branden.
Toen een vriend van me achter de DJ set plaats ging nemen, voelde ik mij verplicht om wederom de dansvloer op te gaan. Daarvan zijn een aantal foto's genomen, maar om mij niet al te veel gezichtsverlies te laten lijden, had de fotograaf besloten de foto's maar te wissen. Helaas, helaas.
Aan alle mooie dingen komt een eind, en zo vond ik het rond drie uur wel weer tijd om naar huis te gaan. Gelukkig woon ik dicht bij het centrum, dus ik hoefde maar een klein stukje te fietsen. Als je voor het eerst een kamer in Utrecht zoekt, kan ik je trouwens aanraden om niet al te kritisch te zijn op je eerste kamer, het zoekt namelijk een stuk makkelijker als je al woonruimte hebt in Utrecht!
Oh ja, tot slot nog het bewijs dat de eerder genoemde fotograaf zelf misschien een biertje te veel op had:Kortom: Geniet, maar drink met mate! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Blogarchief